torsdag 28 juni 2012

drygt som fan

jobbat ihjäl mig idag tror jag.. seriöst det har varit asjobbigt att försökt att:
1. stå på benen bland massa avhuggna småträd
2. inte ramla omkull och få någon pinne i rygg, arm, ben, mage, höft...
3. inte ramla bland stenarna och slagit huvudet och sedan flugit ner i vatten och följt med strömmen xD haha fatta ni ELektra, fast det är ju vatten som forsar där också
4. bubba kvistar som satt ihop med snören så man skulle kunna bära/dra iväg dem till en hög utan att snörena skulle gått sönder! :/
5. inte svettas B-)
 hahhaa jag har ju ramlat på kvistar så jag fick en pinne i höften men skrapade mig bara lite men therese och josefine är det lite värre med.. hahaha :D och dåligt tålmod och en skrikande jossan kan faktiskt vara askul! :DDDDDDDDDDD hahaha höll på att dö asså x)) "-kom och hjälp oss nu!!!! kom då!!!"
 Hela den där "vägen" framför röret finns det ris/kvistar som vi ska lägga upp på fyra olika högar..
...ja och det fortsätter i svängen till vänster -.-'
 heheh där är 1/2 gjorda kasar och 1/4 totalt "kase" bakom de gröna buskarna x)
 ja kasen blev då hög.. eller vad säger ni? den är alldeles precis bakom mig

heheh jossan skulle ta kort på mig vid "kasen" och jag hann inte fram för jag ramla... :o
yeah nu kan jag dricka cacao creme utan att bränna tungan.. gjorde det förut men det var ju så gott så jag var tvungen testa igen nu och nu dricker jag det minst en gång om dan på jobbet.. Mmmmmmmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar