söndag 10 juni 2012

aah 2dagar 8h 41min

Idag så sova jag till 12? kanske hehe :) Sen så har jag och Emma bara chillat och pillat haha nä skämta men jag har fixat alla hennes naglar, 10 med nagellack resten filade jag bara ;) Kul har vi haft och vi har hittat våran dröm-mobil! =) asbra och den slår "ifån" och alla andra mobiler :D Har nyss duschat och taggar inför imorgon fast jag bara vet att jag ska ha på mig oömma kläder, med mig badkläder, vi ska norrut en kvart med hela 9:an.. hahah får se hur de går när 9:3 hade 3 bilar (4*5=20platser) och vi är 60 i hela nian :o Tänkte fläta mitt hår nu sen kanske måla mina egna naglar också! :D godnatt! <3

Må: klassens dag
Ti: quattrocup, fixa hövagnen med björklöv hos Sandra
On: skolavslutning, schools out på furuvik
To: chillpill SOMMARLOV!!
-||-




Hej Isabella!

Bli inte sur över lite kritik. Det är inte illa ment. Ta det med humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar