torsdag 7 juni 2012

Friidrottsdag

Mina resultat:
Kula - 6m precis
Kast-med-liten-boll - vet inte, det ända jag vet är att jag hade nummer 6! haha undra vrf jag kmr ihåg de ;)
60m -  första tiden jag fick var 8,81 som vara Amandas sen i heat 1 fick jag 8.68
Höjdhopp - 1m 25cm
Längdhopp - första hoppet: 3.48m mitt personrekord, sen 3.30m sen sista....... 3.64m!!!! :D stolt
2 varv/800m - va inte med ;)

Stafett - hade lätt vunnit med min klass om vi inte tappat staven 2 gånger!

Ska berätta en skitrolig story nu jag! nä ska duscha istället och sen sova.. kommer vara vaken så länge ikväll annars.. behövs sömn nu och hoppas att det inte blir någon träningsverk fast det tror jag.. börjar kännas i benen


En sak ska ni veta och det är att jag är jävla glad, toppenhumör, superduperpigg och fnissig sen tänker jag på något annat så blir jag pistof ! Så jag är på toppenhumör och irriterad och arg! ni märker det när jag skrivit storyn..  just nu så har jag fått emma att dö av garv,, nästan iaf försöker hålla igång henne också så jag upprepar sakerna :p faktiskt riktigt kul fast hon kanske sitter alldeles still framför datorn och skrattar inombords fast jag ser henne ligga på golvet och skratta så högt så hon väcker grannarna B-)
Godnatt, nu ska jag duscha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar