söndag 3 juni 2012

sant

This is one the handiest things I learned as a child.

Har bara tråkat hela dagen och suttit vid datorn och mobilen. Får damp för ljudet på datan funkar inte!!!!!! :@@@ fucking cpdata.... -.-''''''''''  Sen youtubeklippet funkar inte på mobilen fast jag fyllde i att man skulle kunna titta i mobilen och när jag testar så står det att man inte få titta på klippet i "mitt land" och jag har lagt upp det i samma land som jag försöker kolla på det :o SVERIGE! Förbannad :-{

Vill ha kul just nu, fixa headern på bloggen, redigera bilder på bl.a. Sara och göra inlägget om henne :) Städa rummet också vill jag göra men får se var jag kommer.. Sen ska jag göra middag också snart.. Det är iallfall ingen fotbollsträning idag och ingen skola imorgon för det är solidaritetsdag så alla på högstadie ska jobba och få ihop pengar så skänker vi bort dem till några eller någonting iallafall! :D skööönt 

Jag vill vara med dig Sara, får jag de?
^^

2 kommentarer: