tisdag 12 juni 2012

:s

Har varit i Söräng med 9:orna idag då, tipsrunda, spiktävling, ländertävling, tändsticksproblem.. :) och min klass 9:2 vann ju såklart, fast jag kan faktiskt ta åt mig en liten del jag också för jag löste tändsticksproblemet ;) Efter skolan var jag med Emma och Sara och fixade med mitt och Emmas hår =) Emmas var asfint och enkelt att göra mitt var däremot komplicerat men unikt eftersom det bara var Sara som kunde gör det exakt så =) heheh Sen åkter vi hem till Sara också senare..


Åker till Sara och är sur --> är där och har askul och är självisk --> åker hem sur
Typ så var jag ikväll.. :/

My heart beats for love
Mitt hjärta slår för dig min söta, goa och roliga kusin! Du gör mig jämt glad, på ett eller annat sätt, säger något på ett gulligt sätt... Skrattar och ha kul gör livet bra och det gör man jämt med dig.. 
JAG ÄLSKAR DIG MIN SÖT & GLADA, BÄSTA JONATHAN!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar