måndag 27 februari 2012

gud-va-drygt-med-rubrik

Tittar just nu på "Två pappor med många barn" på TV4. Ja jag vet inte vad jag ska säga om två pappor men jag skulle nog inte vilja ha två pappor men barnen verkar ju iallafall trivas. :)
Blir nog att titta på "Halv åtta hos mig" kl. 19.30-20.00 därefter "Familjen annorlunda" i en timme!

Måånday morning-stressa klä på sig, äta frukost och dra till bussen(10min) Skola där var det väl rätt så bra... iallafall på rasterna xD Spelade Draw something mot alla möjliga människor, skitkul spel.. utveckling liksom. Titta här!
Bilddagboken(bdb)-->Facebook(fb)-->Wordfeud-->Draw something! <---- denna app rekomenderar jag starkt :DDD
 Har typ spelat Draw something varje rast och babblat med en massa folk.. Hade eng-läs/hör-förståelseprov idag, gick väl rätt så bra, sen fick jag reda på att jag fick 20poäng på matteprovet, inte nöjd men men that´s life. .Trodde jag nästan skulle få MVG men nejdå så duktig var jag inte :( Känner mig inte nöjd..
G 10-18
VG 19-24
MVG 25-28?
Ja sen var det inte så mycket speciellt i skolan idag ;)
Men denna bild är ju awesume! Min drygaste kompis heter iallafall Facebook! Jag ska ju göra spanska!


Denna skolvecka:
Må: provresultaten
Ti: klassiker-skidor
On: Ishockey-skolDM
To: Friluftsdag-slalom i Björnriket
Fr: Chill med min bästa klass 9:2, efter lunch blir det filmmys och Ben & Jerry´s! <333

Lite bilder som tröst efter inga inlägg på några dagar.. ehehe egobilder, shit the same!

 Puss ♥


 Jonathan♥
 ♥Saknar dig skitunge!♥
 Detta är min söta tuffing till kusin på 4½ år! ♥
Sist kommer en randombild på mig i mina tights från Funäsdalen för 60-70kr, vad tycker ni om dom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar