söndag 19 februari 2012

:c

Hej och hallå där! 
Kör en "Dagens" idag.. Har inte gjort så mycket idag.. Ska väl plugga lite snart. Lyssnar på musik-Happy Birthday-Flipsyde, facebook och chattar med Hanna! :) hahah så skön (^.^)

DAGENS VILL HA: Sommar
DAGENS KLÄDSEL: Pyjamaströja- Flyt Jag har klarat vattenprovet haha
DAGENS FRISYR: Två olika stora flätor
DAGENS LÅT: Kommer jag våga-Jonna
DAGENS PLANER: Plugga och dammsuga rummet
DAGENS SAKNAD: Sara & Emma<3
DAGENS DUMMASTE: Ingen
DAGENS MISSLYCKANDE: Ingen men i fredags var det en hel hög!
DAGENS DROG: Värme (jag fryser)
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: Inget
DAGENS HUMÖR: Hihi hyper, glad :)
DAGENS CITAT: "Du ska bara veta hur många killar jag har på G" (inte min mening)
DAGENS ROLIGASTE: Hanna Ahlström<3

PS. I´m your idol ffs! not anymore.. :'(
fml!!!

OMOGNA J*VLA UNGE! 

Till er alla: : Live life happily before someone else does it for you! </3

Du och jag, Hanna och Isabella, 1995 och 1996, förskola och dagis, här och nu! 
Älskar dig! Du är saknad bruden<3 Te echo de menos<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar