tisdag 7 februari 2012

=/

Sorry för jag inte har bloggat men igår men pappa stängde av internet och tänkte inte på att jag kunde blogga från mobilen men aa nu var det gjort. Pratade med Emma på skype sen gjorde jag väl inte så mycket mer igår... eller jo tränade på några av Asiens länder på Seterra :) Haft nationella proven i sv i dag och det gick åt helvete enligt mig för jag hann inte svara på alla frågor sen kunde jag inte vissa heller! :@ IG

Viktigt, KOMMENTERA!
Öhm.. Denna vecka har jag börjat ställt väckarklockan på 5 så jag kliver upp typ 10 över..för att jag ska bli trött på kvällen, för varje gång jag går och lägger mig så är jag ALDRIG trött. :( någon som har något/några tips på hur man kan bli trött? snäääääälla kommentera! <3

Idag så följde Emma med mig hem och vi missade bussen så åkte med en tjej som var snäll och skjutsade hem oss, sen gjorde vi nå coolt med våra naglar som brorsan hade hittat youtube-klipp på.. sen åt vi och drog därefter på hockey för vi skulle stå där i kiosken. Det gick ju nästan bra iaf.. Emma började koka kaffe men glömde häva i pulver så då kokade vi bara vatten fast vi stängde av mackapären och drog ur kontakten men som tur så hade vattnet sluta runntit klart 2 minuter innan paus :p

Ni får gårdagens och dagens outfit eftersom det inte blev något inlägg igår.. sorry om bilderna blev dåliga, jag bara kastade in dem =)

Nu blir det att duscha sen sova..<3

Tycker du borde bestämma dig. I mina ögon är "du" självklar! stackars dig :'((</333333333

 gårdagens outfit--->

Dagens outfit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar