onsdag 29 februari 2012

29 januari, var fjärde år

Hej hopp gummisnopp!
Träningsverk och åka slalom imorgon, jah då kör vi :)
Igår på idrotten så gjorde S illa foten så idrottsläraren fick åka till hälsocentralen med henne och då fick vi ha R som var på APU(heter det så, prao iallfall) och han är typ snygg?! or what? hehe :$ aa så körde vi styrketräning - situps, upphopp, rygglyft och armhävningar och allt 10ggr sen skulle vi göra det 3 gånger fast jag körde bara 2 ggr, han ju inte mä, alla var ju fan klar skitsnabbt. Sen blev det fotboll och jag hamnade ju i bästa laget fast jag inte vann, så var VI BÄST! Därför har jag träningsverk i typ armhålorna för jag gjorde ARMHÄVNINGAR fast jag fuskade och stog på knä för jag inte orkar stå på tå, men fortfarande en början och snart så kan jag dehär Putte! :D haha

Brorsan har drog idag med en hög elever till typ Acktjär(a?)bo så han slipper man...inatt...iaf! :D heheh
Packa nurå - chokladfingrar, festis, 2 mackor med skinkost, 100kr, hörlurar, musik och ett glatt humör! <3
Hoppas det kommer fixa sig med bussarna så Sara slipper åka i en annan buss än mig och Emma :o </3


Blir att kliva upp mellan 5.00-5.30 för 06.20 ska vi vara på skolan och ska ju hämta Sara också så blir väl att komma till henne mellan 6.00-6.10! Tidigt OMG men WTF vi ska till fjällen med skolan så so what liksom och jag kommer INTE komma försent vad ni eller vem som säger det för det händer en kul och speciell sak imorgon, alltså fjällen då och då vaknar jag tidigare än tidigast, typ 4 men iallafall om jag säger såhär då Emma. När jag ska angla och åka skoter till skön halv 5-5 så måste jag kliva upp fyra och då vaknar jag tidigare och är pigg som en mört och jag tog det som ett exempel för att du tycker det säkert är tråkigt men det tycker inte jag! Aja ska väl lägga allt i väskan också så gör det nu och fixar kläder så jag får ner fötterna i pjäxorna för de är för små runt vaden om jag har för mycket kläder :* heheh 

Jennie fyller år idag!!!!! GRATTIS 4 år bruden! 960229 Du är riktigt unik för du har levt i 16 år men du har bara fyllt 4 gånger! :D hihihi <3

hahahaha
"jag syns inte, jag syns inte, jag syns inte" men Bella du skulle ju inte se mig! haha<3
Hon som "gömde" sig xD

Du klarar dehär tjejen, ingeen kan slå dig så det är bara och köra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar