lördag 4 februari 2012

Bollnäs!

Hej :) har inte bloggat på några dagar för har försökt leva livet? hahah hoppa av bussen vid bästa kusin i torsdags, igår följde Sara med mig hem och  vi babblade och gjorde test i en Frida-kalender! ;9 sen stack Sara hem ch packa och jag var kvar hemma och packade för vi skulle åka till hennes pappa så vi åkte dit vid 21 sen babblade vi och åt chips med Saras pappas hemgjorda dipp(asgod) och jag åt ur min odispåse med götta. Sen spelade vi fotboll-spel(kommer inte ihåg vad det heter, man snurrar på pinnar och rör på gubbarna) hahah iaf sen idag så har vi gjort matte och nu sitter jag vid datan och ska utse dagens snyggingar :)


DAGENS VILL HA: kille! :) hihi
DAGENS KLÄDSEL: blått linne, grå tjocktröja och jeanstights
DAGENS FRISYR: uppsatt knut
DAGENS LÅT: Boom - ItaloBrothers
DAGENS PLANER: lägga upp dagens snyggaste
DAGENS SAKNAD: Emma<3
DAGENS DUMMASTE: jag?
DAGENS MISSLYCKANDE: jag o Sara kunde inte matte, var typ uttråkad
DAGENS DROG: godis
DAGENS KÖP: nada
DAGENS GODIS: blandat - lösviktsgodis
DAGENS HUMÖR: SUPERGLAD! wiiee livet leker, baby<3
DAGENS CITAT: Sara ska bli en fin dam när hon blir stor! hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar