onsdag 15 februari 2012

blahblahblah

Hahah var på hockey igår och Alfta förlora.. inte så konstigt när de mötte Valbo som hade mest poäng i serien :/ iaf så blev det 3-10 :o tvåsiffrigt ;( Därefter skjuta vi hem farmor och gick till Coffe & faster som inte hade det så varmt inomhus.. Elementen är typ cp. haha xD Efter ett tag kom Linda och vi snacka flams och lekte med Melvin(Lindas hund) haha eller jao Coffe åtminstonde XD hahah ja min släkt är ju inte i normalaste läget men finns det någon i hela världen som är normal? - nej inte om ni frågar mig.. Fast mina släkt är väl som den är men det är absolut inge fel på den, toppen, samma perversa humor Haha eller är de perversare än mig, de är frågan men de är ju äldre så då borde de vara perversare..
Iallafall så tror jag inte någon i Sverige kan prata om sånna saker som jag och mina äldre kusiner kan göra, fast samtalsämnena skrattar man ju åt hela tiden men det är ju bra! Ingen frågar vad vi pratar om för det vill verkligen INGEN veta! hahahahahahahaha jag bara älskar dem för de är så jävla roliga asså.. Tänk om DU hade sånna kusiner som jag, dåru hade du haft ett alldeles roligt och underbart liv :)

Pallar inte berätta om dagen men min fina kompis har gjort ETT framsteg och ett baksteg.. Brickorna i matsalen står i en hög? lät konstig men iaf så fanns det två rader och hon vela ha en bricka som var längst mot "väggen" och jag lyfter på den översta brickan i den andra högen och då tror hon att jag håller i brickorna så hon bara drar eller nå och då rasar hela brickhögen och ramlar ut över golvet i matsalen typ 2 meter hahaha skapligt pinsamt men som tur så var det bara småbarn där (heheh 6:or men iaf) INGEN kan ju gissa vem det var..eller? hahahahah xD

Jag Coffe och Linda! så söta och småååå de var! <3





Låten är så grymt bra, tycker den stämmer bra jah :) elr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar