måndag 30 januari 2012

egopic girl today

DAGENS VILL HA: kille och hjälp.. både jag och Emma är i samma situation(eller inte riktigt jag men det är nära) Sara? <3
DAGENS KLÄDSEL: blå jeans och grå tunika
DAGENS FRISYR: "luggen"/framhåret? nej det lät fel, men det var iaf uppsatt
DAGENS LÅT: Take me away - J (det behövs verkligen att någon tar mig och mina bästa vänner härifrån ett tag)
DAGENS PLANER: tänka och försöka sova
DAGENS SAKNAD: Mina söta/snygga kusiner<3
DAGENS DUMMASTE: lärare
DAGENS MISSLYCKANDE: Emma, hihi (jag mätte faktistiskt inte benet men det gjorde hon)
DAGENS DROG: SnYgGa KiLlAr & SPOTIFY PREMIUM(48h free)
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: Hello Kitty tuggummi
DAGENS HUMÖR: förvirrad, halvt glad
DAGENS CITAT: "Vad gör Emma för konstig min? (vi är i klassrummet) jag svarar: - äh hon är bara lite kåt!"



När jag kom hem så blev jag lite ego och tog 58 egobilder, här är några av dem! :) hahah




























 Den bilden menade jag Sara, fin eller cp?<3 hihi






 Dagens outfit




Kommentera gärna och lägg in er åsikt! :D

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte ju att du va skit söt då :p På vissa bilder ler du ju knappt bara lite:p<3

    SvaraRadera